Bata Sannyi egy 2.8-as benzin/gázos Patrollal nyomja. 36''-os Silvesrtone M/T 117-es gumik, emelve, nagyobb lengéscsillapítók, kasztni hátuljából levágva, becsövezve, csörlőelőkészítés, nagy generátor, Recaro ülések, 4pntos övekkel.
Szlama Zoli egy 1.3-as injektoros samuval kocsikázik. 235-ös Marik Puma gumik, emelve, hátul Niva csillapítók, becsövezve, méterszámláló, légszűrő a fülkébe vezetve.
Domonyi Laci egy 1.3-as karburátoros suzukival Off-roadozik. 195-ös Pápai fenyőmintás gumik, emelve, Trabi rugók elöl-hátul, BMW csillapítok, szélesítve, becsüvezve, méterszámláló.
Szvetnyik Szabi egy 1000-es samuval nyomja. BFGoodrich A/T gumik, picit emelve, légszűrő a fülkébe vezetve, ez az autó papíros ezárt nincs annyira átalakítva.
Lengyó is egy suzukival csapatja. 1.3-as karburátoros motor, emelve, külső bukókeret, hátuljából levágva, Simex mintás gumik, az autó cabrio tehát 2személyes.
Piszmán Béla egy 4000-es V8-as Chevrolet Blazer-el nyomja. Simex mintás gumik, Futómű csak egy picit van emelve, a kasztni Body Liftel van megemelve.
Az autókról kép a Kiskőrösi Off-Road Klub képtárban!!!!
|